Tuesday, February 12, 2008

The Unstoppable!


UNSTOPPABLE!

15 Bulan Jadi Jutawan? Asal dari seorang pemuda yang merempat bagaimana boleh mencapai tahap jutawan dalam tempoh yang amat singkat? Semuanya berlaku setelah melalui proses 'Transformed'..anything possible!

Adakah anda rasa hanya saya saja yang boleh capai tahap ini? Nahhh...silap besar! Sebenarnya ramai lagi yang sedang dilahirkan sebagai jutawan..cuma menanti saat dan tikanya sahaja..ibarat telur yang sedang menetas..dan..ohh ya..dah ada pun yang telah lahir sebagai JUTAWAN!!

Bagaimana UNSTOPPABLE TEAM boleh melahirkan Jutawan dan members yang memiliki income 5 angka sebulan?
Ini kerana komuniti kami cukup kuat! Pakar kewangan, pakar properties, pakar perniagaan, pakar networking, pakar perunding, pakar internet...semua ada..pendek kata..bergaul dengan orang kaya kita pun jadi kaya, dengan syarat buat apa yang orang kaya buat!!

Program UNSTOPPABLE bukan setakat untuk dapat income jangka pendek 2-3 tahun sahaja..takk..tapi ikut plan dalam masa 5 tahun sudah memiliki income RM50k sebulan, dan berkekalan serta bertambah dari masa ke semasa..ini kerana pakar-pakar kewangan dunia adalah SIFU kami..dan telah mendidik kami untuk membebaskan diri dari 'sumpahan' makan gaji yang mana tak pernahnya cukup walaupun dah kerja puluhan tahun..(berlari setempat)..


Dulu cuma pakai kereta iswara yang catnya merekah, cerminnya retak, roadtaxnya mati..kalau ikut perkembangan Bob ni (melalui flyers) selepas berberapa bulan dia dah pun tukar kereta BMW 3 series E46, tapi sekarang memandu BMW 5 series M Sport, padahal dulu cuma pandai ketuk drum je...


Saya masih ingat sewaktu mula join dulu, isterinya Rohaya marah sangat pasal dah tau bob ni tak pandai apa-apa pun selain dari ketuk drum sepanjang perkahwinan mereka..3 hari perang teluk (cold war)..
tapi hari ni dua-dua dah jadi jutawan!! Tak pandai bukanlah alasan yang konkrit..pasal dah terbukti Bob pun boleh 'Transformed' dan tak sampai 2 tahun dah ada BMW, Honda City & Rumah banglo di Shah Alam..nak tau ke income dia sebulan berapa? 6-7 kali ganda gaji CEO multinasional Corporation...!! Bukan syarikat tertentu, bukan pasal ada LUCK, bukan pasal rajin tak tentu hala...tapi pasal ada 'PERSONAL DEVELOPMENT' yang menjadikan Bob dan isterinya Jutawan dalam tempoh yang amat singkat!!


Ni sorang lagi budak kilang ni..si Anuar SV ni..punyalah pendiam yang amat..pemalu..penakut..kalau duduk setable dengan dia ibarat macam tak wujud kat situ..tapi hari ni dah berhenti kerje, dah beli rumah & BMW 3 series MSport complete dengan full bodykit & accessories (bodykit je RM20k beb..steering M3 paddle shift tu..projector head lamp dia je dah RM4k++..)..

Manalah nak masuk dek akal kerje kilang gaji RM1200 boleh pakai kereta ni..dah la pendiam..kena 'Transformed' terus income atas RM20k sebulan...Masyaallah..sekarang dah planning nak ikut step seterusnya..(residual income dalam tempoh 5 tahun..go for RM50k)..dan sedang di 'Transformed' untuk pergi step yang lebih jauh dalam hidupnya..never the same again!! (ada banyak step dalam program UNSTOPPABLE ni..step pertama pun dah RM20k sebulan..capai tahap ni dalam tempoh 9 bulan..kalau dia tak pendiam agak-agak berapa bulan le yek?)..

Pernahkah kita dengar kata-kata hikmat sakti yang menikam kalbu ni..."ORANG KAYA MAKIN KAYA..YANG MISKIN MAKIN MISKIN!!"

Ramai yang cakap benda ni..tapi selalunya dengar dari mulut 'yang miskin' pasal tak puas hati dengan 'yang kaya bertambah kaya'..! Tapi cuba kita tengok kenapa jadi macam tu..!

Orang miskin suka beli 'LIABILITI'..senang cerita semua duit keluar..dapat gaji habis keluar bayar itu ini..
Orang kaya suka beli 'ASET'..senang cerita 'duit masuk' atau bahasa inggerisnya 'mesin cop duit'..

Tapi ada banyak kategori ASET ni..ada aset beku, ada aset cair, aset cepat, aset lambat...masalahnya dari 'miskin' nak pergi 'kaya' tu macam mana nak mula ya?
KAMI ADA JAWAPANNYA!!

Cuba tengok diri kita sendiri..selama ni apa aset yang kita ada? Berapa banyak sumber income kita..kalau makan gaji cuma ada 1 sumber je..kalau dapat gaji apa yang kita buat? Bayar kereta, rumah, bil-bil, minyak kereta, belanja makan minum anak isteri...so yang mana satu bagi duit balik pada kita setelah keluarkan duit-duit tu? Tak ada? Maknanya semua tu liabiliti (termasuk la rumah tu..pasal duit keluar bukan duit masuk..)

So jangan heran kalau statement bank kita selalunya ciput dan seram mata memandang..pasal kita salah konsep!! Join UNSTOPPABLE TEAM dan anda akan diajar bagaimana menjadikan setiap RM1 anda sebagai 'Biji Benih' dan cara paling efektif 'semai benih' untuk dapat berlipat kali ganda..ibarat dari sebiji beras akhirnya jadi satu ladang tanaman yang besar!!

Sebenarnya, dengan teknik yang betul, dari RM1 tu kita boleh collect RM1,000,000.00 ..pelik tul bunyinya kan? Nak tau??

Persoalannya, macam mana nak gandakan duit duit tu?
Ramai yang gagal nak gandakan dari RM1 tu lagi..tulah masalahnya..tapi program UNSTOPPABLE boleh bantu anda gandakan lagi..dan lagi...dan lagi..! Carta di atas start dari RM1..macam mana agaknya kalau start dari RM1000??


Program UNSTOPPABLE

Ada berberapa step dalam program ini..

Anda akan diperkenalkan cara-cara untuk 'menyemai' biji benih anda dengan cara yang selamat. Di sini secara part time pun potensi pendapatan anda adalah di antara RM5000 ke RM25,000 sebulan. Bergantung pada anda sendiri. Bab modal bukan satu isu.. kami ada jalan untuk dapatkan anda modal jika perlu..kerana program kami boleh anda lakukan tanpa modal! Apa dia? Tanpa modal?? Sukar nak percaya?..ok cuba kita tengok seorang salesman yang membawa katalog berjumpa seseorang kemudian menerima pembayaran dan mendapat komisyen! Apakah modal yang dia guna? So di sini bukanlah anda kena jadi salesman, tapi akan diperkenalkan berberapa cara untuk dapat extra income..tambahan pula zaman sekarang ni ada teknologi internet yang membolehkan anda jadi reseller secara percuma dan terus boleh buat duit daripadanya tanpa perlu keluar dari rumah..
Step ke2 apabila anda telah ada extra income..maka anda akan diberi bimbingan bagaimana nak 'amplify' atau menguatkan lagi income anda sehingga mencecah RM50,000 sebulan.
step ke3 pula..anda akan dibimbing lagi untuk 'protect' income anda supaya berterusan sampai akhir hayat malah boleh pulak diwarisi anak-anak serta generasi kita akan datang!!
step ke4 pula anda akan diperkenalkan kepada konsep-konsep "Super Rich'..idea-idea ini akan membantu anda untuk berjaya lebih jauh lagi..mana tau anda merupakan bakal BILLIONAIRE yang sedang menetas!!
Anda akan diberi bimbingan serta konsultan sepanjang bersama kami...satu pelaburan yang tak sia-sia..

Kalau bercakap serta berfikir cara yang sama..mana mungkin dapat rasa kekayaan..kerana idea kita masih miskin, ilmu kita masih miskin, pendirian kita masih miskin, percakapan kita terlalu miskin, kebijaksanaan kita terlalu miskin!!
Mahukah anda 'Transformed' kemiskinan anda menjadi kekayaan yang boleh digunakan sampai bila-bila?

8 comments:

Chilabaey's Spot 2 said...

berminat juga untuk mengetahuinya dengan lebih mendalam.... bagaimana caranya untuk dihubungi...?

☠¢rέψX-darkestrealm said...

ha'ah...cam berminat jek..camne nak contact ek...

badboy said...

ak pow berminat jgk mcm best jer

ZULKIFLI said...

eh encik nd lala.. saudara uptrend..

funmixgurlz88 said...

saya pun berminat juga,,,, macam mana nk join erkkk,,,, perlu modal ke???? ataupun free jek,,,,,,

naurah alleya said...

sy bru join dan bru sja bnk in duit kpd upline klmarin.sy hrp sy berjaya spt org lain termasuk ayah sendiri.
GO!!go!!

naurah alleya said...

sy bru join dan bru sja bnk in duit kpd upline klmarin.sy hrp sy berjaya spt org lain termasuk ayah sendiri.
GO!!go!!

mieza said...

salam...sy confius upline trangkn x jual brg klau x jual brg cmne duit nk brtmbah (sound so weird)??? Sy msuk jg 7k sb pcaya bleh ubh msa dpn, then dpt brg dr UPTREND2U dlm hrga rm1500, x lama pas tu upline leader NORHAFIZA SAMIAT da ttup FBnya. So skg sy plak nk kna byar kt bank rm201.38 slama 60bln ne bleh cmtu sdgkn sy x guna lgsung duit tu,bleh tlg jelaskan skit x cmne nk buat kepala pning ni ari2 bank tipon suh byar???